زیر کلاس های خاص توابع تحلیلی شامل مرتبه ی مختلط

پایان نامه
چکیده

در این پایان نامه ابتدا در مورد توابع تک ارز و خواص تحلیلی وهندسی آنها مطالعه می کنیم. سپس به کمک پیروی زیر کلاسهای s*(?) ، s*b(?) وm[b,a](?) ازتوابع تک ارزبا مرتبه ی مختلط راتعریف کرده و برآورد ضرایب ونتایج پیروی را در این زیر کلاسها مورد بحث وبررسی قرار می دهیم.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

کلاس توابع مرومورفیک ستاره گون از مرتبه مختلط

بعضی نتایج از زیر کلاسهای خاصی از توابع مرومورفیک ستاره گون f از مرتبه مختلط که روی دیسک واحد محذوف تعریف شده را بدست می آوریم. وهمچنین شرط لازم وکافی برای توابع متعلق به این کلاس را مورد بحث قرار می دهیم. بعلاوه پیروی دیفرانسیلی را بدست می آوریم

15 صفحه اول

کلاس های توابع تحلیلی چندارز شامل عملگر خطی

دراین پایان نامه نخست چند لم اساسی راآورده ایم که درقسمت های بعدی از آنهااستفاده شده است. سپس به معرفی کلاس ها پرداخته ایم ،قضایایی دررابطه بااین کلاس ها آورده ونیز روابط شمول دراین کلاسها رابررسی کرده ایم.درپایان عملگر انتگرالی رامعرفی کرده ودراین رابطه قضایایی آورده ایم.

دورهای تحلیلی روی خمینه های مختلط

سال 1961 مایکل اتیه و هیتزبروخ برای این که کلاس دوری در همولوژی، تحلیلی باشد، شرط توپولوژیک پیدا کردند. برای این که دوری تحلیلی باشد، می بایست شرطی بدیهی برقرار باشد که منجر به حدس هاج خواهد شد. در این مقاله، شرطی از هندسه مختلط که از نظریه هاج تحمیل می شود بررسی خواهیم کرد. بخش اعظم مقاله به ایده های نظریه مانع توپولوژیک اختصاص دارد.

متن کامل

خواص محاطی زیر کلاسی ازتوابعp-ارز شامل عملگرهای خاص

با استفاده از روشهای پیروی دیفرانسیلی و تعریف کلاس های جدید از توابع p -ارز با استفاده از تابع فوق هندسی گاوس مرتبه های ستاره گونی و محدبی توابع موجود در این کلاس ها را بررسی کرده و روابط شمول را مورد بررسی قرار می دهیم.

15 صفحه اول

بررسی ضرایب توابع ستاره گون از مرتبه عدد مختلط

در این پایان نامه، به بیان تعاریف و قضایای مربوط به رده هایی از توابع ستاره گون می پردازیم و به دنبال یافتن کرانی برای ضرایب رده های مزبور می باشیم.

15 صفحه اول

خواص زیر رده هایی از توابع تحلیلی

اگر خانواده تمام توابعی مانند(f(z که در دایره واحد تحلیلی،تک ارز،0 =(f(z و 1= (f(z را با s نمایش دهیم آنگاه خانواده s دارای خواص و کاربردهای منحصربه فردی می باشد. در این پایان نامه برای شروع ، کرانهایی برای نرم اعضای s و مشتق آنها حاصل شده است . در ادامه با معرفی زیر کلاسهایی از خانواده s مانند توابع ستاره گون ، ستاره گون از مرتبه a ،محدب ، محدب از مرتبه a،ستاره گون قوی ، ستاره گون قوی از مرتب...

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه مراغه - دانشکده علوم پایه

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023